CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 29 Jun 2009

TEKANAN PERASAAN OR STRESS

ISNIN-29 Jun 2009 Terdapat satu kemalangan yang sungguh menyedihkan perasaan tuan blog ini. Beliau telah ditukarkan tempat duduk di dalam kelas. Perasaan tuan punya blog ini sungguh sedih dan ingin melarikan diri dari kelas kerana wartawan cik Aina telah bertanya kepada tuan blog ini tentang perkara yang beliau rasa pada hari ini..

kisahnyerrr begini....
after study science at lab i'm and my classmate going toooo class with happy face ^_^(mybe)
PART 1
lpas tu ader budak yang bernama ??????... (aderr arrr)(bg sape yg kelas same ngan aku tau lahh spe) budak ni suruh "aku"tuan punyerr blog ni tukar tmpat ngan dierrr......Aku streesss giler dah lah tempt tu x strategik ponn.....haha...
Perasaan sebenar
Aku x kesah pon tukar tmpat tapi masalah nyerr bnde ni aku rasa mcm x adil... Satu, dah lah group ngan lelaki..aku sorang je pompuan...... pas tu, jauhhhhhhh giler ngan khalidah,izzati,qila,farahin ngan ayu......(aku ni mcm manusia biasa x bley hidop tnpe kwn....) lepas tuuu aku sorang jerrr pompuan yang bergroupkan lelaki... INI SUNGGUH TAK ADIL!(T_T)
Fikiran Negatif aku.......
Aku rasa perangai aku pun dh mcm lelaki sbb group ngan lelaki.... entah2 perasaan pon mcm lelaki kott..... ( HARAP2 X Lah...) Giler!!!!!!!!! x nakkkkkkk!!!!!!!!!!!!!

0 ulasan: