CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 29 Jun 2009

27 Jun 2009

Perkahwinan nyer....

Kafi and Azura

27 JUN 2009-Sabtu Satu perkahwinan telah dilangsungkan di Felda Pemanis,Segamat,Johor..
Majlis bermula pada pukul 3.00 petang dalam keadaan hujan yang lebat yang menimpa En.Mohd Buhairi sekeluarga.Walaubagaimana pun, wartawan cik aina dapat menjamu selera tetapi tidak sempat makan kek.Kek yang berwarna "purple" terhidang di hadapan pengantin kerana TEMA PERKAHWINAN tersebut ialah "PURPLE".Majlis tersebut sungguh meriah dengan warnanya yang ceria iaitu "purple" pelaminnya berwarna "purple",semuanya "purple"lah sehingga kan puding, air dan kek.


BLOG

Puding nyerr sedap rase blueberry..... kek nyer lembutttt........SEDAP! pastu airnyerr walaupun pelik sikit tp....oklah...sbb aku x tau isi dalamnyerr yang aku tau ade cincau....

AKU TANYA MAK AKU RAHSIA DI SEBALIK AIR TERSEBUT
Aku : aper isi dalam ni???
Mama: sebenarnyer...ABC yg kaler "purple"
Aku : owwhh....pelik nyer????


0 ulasan: