CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 29 Jun 2009

Kisah aku mase form 2 yg same ngan kisah form 3 ini....

Form 2 Jujur......
aku boleh dikatakan pelajar yang perlu dikaunselingkan mase ting.2 ni......
Sebabnyerr ialah:

  • aku "stress" semasa ting.2 sebab perangai aku yg x bnyk cakap dan org x suke aku sbb aku x bnyk cakap......(ader ke org stress diri sendiri sbb x bnyk ckp???)<<<>
  • idop aku yg bersendirian tnpe bercakap dan hnye mendengar org bercerita dan menyibookkk je tau......
  • aku bnyk ponteng sekolah mase ini (sbb bosan belajar dalam keadaan yg macam tuu)
  • aku x de kwn dlm kelass yg dpt membimbing aku ke jlan yg lebih baekkkk.....
  • aku stress sbb x de org nk layan perangai aku yg mcm budak2....

tetapi KINI......

aku jd lebih semangat utk belajar kerana...

aku bersama-sama klass dgan khalidah.... tanpa khalidah, aku mungkin mempunyai masalah yg tertera di atas..... Tak lupa juga jasa Naquiah, tnpe beliau aku mungkin menjd seorg yg x de semangat utk belajar dan idop tanpa hala tuju..... ty to my best friends keda and naq.......

Kepada Ustazah Quirolazni....

tanpa beliau aku jd insaf dan bersifat kuat semangat serta bercita-cita tinggi..... klau lah ustazah x mengajar aku kot2 hala tuju aku dah melangkah ke tempat yg salah....terima kasihh ustazah...

----->THE END<-------

0 ulasan: